23 Aralık 2013 Pazartesi

Bizim televizyonun hâlleri...

Bazen oturma odamızdaki televizyonun kendine has bir karakteri varmış gibi hissediyorum. Çünkü öyle zamanlarda öyle şeyler söylüyor ki şaşırmamak, böyle düşünmemek elde değil. "Televizyon da konuşur muymuş canım!" demeyin hemen, hele bir dinleyin.

Doğum gününüzde pastanızı keserken televizyonunuz sizi alkışladı mı hiç? Bizimkisi annemi alkışladı. Peki yaptığınız espriye güldüğü oldu mu? Benim esprime gür bir kahkaha attı. Peki ya telefonunuz çaldığında "Alo?" dedi mi? Bizimkisi dedi. Vallahi! Ama bunlar birazdan anlatacağım anımız yanında hiçbir şey...

Annem ve erkek kardeşim kendi aralarında hafiften tartışıyorlardı. Sağ olsun, kardeşim Metin ders çalışma konusunda inanılmaz tembel biridir. Ancak biz hep beraber arkasından ittirip kaktırmalıyız, hatta onunla birlikte oturup beraber ders çalışmalıyız ki lütfedip 1-2 sayfa bir şeyler okusun. Kendisinin 25 yaşında olduğunu da belirteyim. Neyse efendim... Annem de o gün bundan iyice bezmiş olacak ki sonunda dayanamayıp, "Ben bu yaşımda oturup sana ders çalıştırmaya mecbur muyum?" diye bağırdı. Aynı anda televizyonumuzdan Kadir İnanır'ın sesi yükseldi: "Sadece çocuk doğurmakla anne olunnmazzz!" Bizim ikili kısa bir an sessizliğe bürünüp ardından kahkahalara boğuldu elbette.

Söyleyin bakalım, haksız mıyım şüphelenmekte?

7 comments:

Pabuc dedi ki...

:)))

Teknoloji canlandı robotlar gelmeden tv ler bize laf yetiştirir oldu ..Vay başımıza gelenler ;)

mit dedi ki...

Sorma arkadaşım, yakında bu bilgisayarlar da laf yetiştirecek bize. "Eh, yeter oramı buramı kurcaladığın! Kalk artık!" diyecek hatta :)

Eksik etmediğin değerli yorumun için çok çok teşekkürler.

Murat dedi ki...

Çok güzel bir durum komedisi olmuş. :) Tam kahkahadan yerlere yatılacak bir anı. Teşekkürler..

mit dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim, gülümsetebildiysem ne mutlu :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Harbii süpermiş bu:))

Eski blogdaşım,arkadaşım, değerli kardeşim Mit,bende yeni yılını en içten dileklerimle kutluyor 2014 yılının sana uğurlu gelmesini diliyorum.

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ahahahaaa... Geçenlerde bir yakınım can sıkıntısından ne yapacağını bilememiş ve ard arda tv kanallarını değiştirmeye başlamış ve duyduğu ilk kelimeleri not almış... Çıkan metni çok beğendim... :))) Zamanlama diye buna derim ben. Gülmseyerek okudum... :)

mit dedi ki...

@ İçimden Geldiği Gibi: Gülmenize çok çok sevindim :) Ben de sizin yeni yılınızı en içten dileklerimle bir kez daha kutlarım. Sevgi ve dostlukla...

@ eratasarım: Çok teşekkürler, güldürebildiysem ne mutlu :) Arkadaşınızın elde ettiği kelimeyi de merak etmedim desem yalan olur. Denemek lazım :) Çok teşekkürler tekrardan.