16 Ağustos 2011 Salı

"Tolkien'in Mektupları" Sizlerle



Ve sizlere uzun süredir üzerinde çalıştığımız yeni bir Orta Dünya projemizi sunmanın keyfini yaşıyoruz! Daha önce Orta Dünya Büyücüleri ile bir ilke imza atmış bizler, yine beklenmeyeni yaparak çok farklı bir projeyle karşınıza geldik. Peki bu ne mi?

Büyük Usta Tolkien‘e hiç şüphesiz, yaşadığı dönemlerde kitaplarına dair pek çok soru gelmişti. Peki o sorulara kendi ağzından verdiği cevapları okumak ister misiniz? Ustanın kendi elleriyle kaleme aldığı ve açıkladığı, ona dair pek çok bilinmeyeni kendi ağzından dinlemeye hazır mısınız? Karakterlerine, kitaplarına, hayatına ve daha pek çok şeye dair bir hazine gizli bu sayfada!

Tolkien’in kitaplarına dair sorular soran hayranlarına, editörüne, yayıncılarına yazdığı mektuplarla dolu bir yazı sizleri bekliyor!

Sizi daha fazla bekletmeyelim ve BURAYA alalım.

Şimdiden herkese keyifli okumalar!


TEŞEKKÜRLER

Proje Editörü ve Genel Konsept Danışmanı
M. İhsan “mit” Tatari
Proje Sahibi
Hazal “Fırtınakıran” Çamur
Çeviriler
Can “Canina” İnal
M. İhsan “mit” Tatari
Oğuz “Hurin” Karaaslan
Sayfa Tasarım
Hakan “magicalbronze” Tunç
Arkaplan Görseli
John Howe
www.tolkiengateway.com

4 comments:

Bugra dedi ki...

Rıhtım'dan süper bir proje daha! Yüzüklerin Efendisi ve Orta Dünya hakkında zaten birçok güzellik barınıyordu fakat yetmedi, birde bu projeyi hayata geçirdiniz. Projede emeği geçen herkesi kutlarım ve teşekkür ederim. Yakında "Tolkien'i Anlamak" diye bilgilendirici bir yazı karşıma çıkarsa hiç şaşırmayacağım. :)

mit dedi ki...

Teşekkürler sevgili Gilderoy. Elimizden geldiğince, dilimizin döndüğünce bir şeyler yapmaya çalışıyoruz Türk Fantastik okurları için. Dilerim faydalı oluyordur. Fikir güzel bu arada :)

sihirlitorba dedi ki...

nedense ben bu Tolkien i pek sevemedim gitti...aslında bu durum şu yüzüklerin efendisi filminden kaynaklanıyor...Bu arada Tolkien in eseriydi dimi bu,rezil olmayayım sonra :)evet ne diyordum:şimdi bi türlü bu önyargıdan kurtulamıyorum...belkide ilk önce kitabı okusaydım çok sevebilirdim...ben ve enteresanlıklarım :)))

mit dedi ki...

Zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ki. Herkesin keyif aldığı şeyler farklı. Fantastik literatür sevenler için Tolkien'in yeri büyüktür ama. Sonuçta adam tek başına kocaman bir akım başlattı. O yüzden sen sen ol, topluma açık bir yerde "Tolkien'İ sevmiyorum!" deme :)

Evet, Yüzüklerin Efendisi Tolkien'in, rezil olmadın yani rahat ol :) Kitabı filminden daha güzeldir, fakat daha da ağır ilerler. Demedi deme :)

Sevgiler...