3 Mayıs 2010 Pazartesi

A Giggle to Google

Blog sahibi iseniz ve gülmeye ihtiyacınız varsa fazla uzaklara bakmanıza gerek yok. Açın Google Analytics'i, geçin arama sonuçlarından size ulaşılan kelimelere ve başlayın okumaya...

  • 1 nisan şakasında ölen adama dua
  • Altınlarım kayıp onun için dua
  • Baykuş saklamanın faydaları
  • Rüyada omzuna baykuş konduğunu görmek
  • Şeytan kadın 40 gecedir uyutmadı adamı karşı dua
  • Yorgunluğa iyi gelen dua
Bundan sonra sayfamın adını Hacı Yorgun Savaşçı'nın hayır tekkesi olarak değiştiriyorum arkadaşlar :)

18 comments:

Pabuc dedi ki...

:))))))))))))
hksdjlkşşk
hahahahaha

yeterince canlandıra bildim mi ne kadar güldüğümü ;)

''Hocam bi nuska yazsanız bize de loto çıksa...'' yazdım senin adını verdi google ;)

Hayal Kahvem dedi ki...

Sevgili Hacı Yorgun Savaşçı'nın Hayır Tekkesi'ndeki Mit:) Allah günah yazmasın hazreti google diyorum kimi zaman googe'a... Bir ermiş misali ne sorarsam biliyor zira:)Baksanıza sizin yazdığınız dualara..Km bilebilir ki bunların cevabını google'dan başka:))

Sihirlitorba dedi ki...

çok güzeldi.baya komik :) ben de bakıcam en kısa zamanda, şifacı savaşçı bey :)))

mit dedi ki...

@ DBP: Gülmekten sandalyesinden yuvarlanarak düşen biri canlandı gözümde nedense :) Tamam yazarım bi muska ama kapıma bacama eşarp bağlamayın artık :)

@ Vildan: Hazreti Google ve müritleri olarak 24 saat emrinizdeyiz efendim :)

@ Sihirli Sepet: Bak arkadaşım bak :)Eminim güzel şeyler çıkacaktır senden de... Yalnız ben bu yazıyı yazdım ya, artık her dua arayan kesin burayı bulacak gibi geliyor :)

Pabuc dedi ki...

Ne eşarbı hocam biz çaputları hazırladık bile ;)

Bir de muska işe yararsa seno zaman gör elimizde kesme şeker kasalarıyla gelecez , gelene geçene şeker dağıtaaz...Mumlarla gelecez iş yerine şenlik alanına çevirecez oraları senin de canın sıkılmaya fırsat bulamayacak :))

mit dedi ki...

Ahahaha! :)) Sen çok yaşa e mi? :)

Kesme şeker getirmeyin yahu! Lokum getirin evladım, lokum! Daha makbuldür :P

Adsız dedi ki...

ne güzellll yaşasınn:) çoook güldümm ben dee:) hayır duanı bizlerden esirgeme mitcim.

ben de şu google analiticsden bişi anlamadım.arkadaşım epey oldu yüklemişti,kurmuştu ama unuttum iyi mi:)

acaba bana nasıl geliyorlardır hangi güzide kelimelerle:)

mit dedi ki...

Lokum getirirsen sana da dua ederim kamikaze :) Şaka bir yana Allah her daim hepimizin hakkında hayırlısını versin arkadaşlar.

Valla bu analytics iyi bir şey mi değil mi anlayamadım. Atla deveyi bir güzel birleştirip neler çıkarıyor ortaya neler.

Sana da "Nil Karaibrahimgil'in bebeklik havlusunu Yedikule Barınağında arayan 1 Mayıs göstericileri" falan çıkar herhalde :)

(Lokumları çıkıştaki kutuya bırakmayı unutmayın) :)

Adsız dedi ki...

:))))))))) ne de güzel yaptın ortaya çıkardın bravoo:) lokumumuzu da alırız gelirken bundan sonra:)

mit dedi ki...

Yok canıııım, ne lokumu? Ne gerek var öyle şeylere?

(sakızlı olsun) :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sizinkiler pekte ilginçmiş:))

mit dedi ki...

Bunlar içlerinden seçip ayıklanmış olanlar. Daha neler var neler. Okurken "Nasıl bir insan bunları arattırır?" diye düşünmeden edemiyorsunuz :)

Bu yazının yorumları yazının kendisinden de komik oldu işin aslı :) Sevgiler...

bilge dedi ki...

ilginç bir yazı hiç düşünmemiştim masum masum yazılarımı yazıyordumki..sevgi ve dostlukla..

mit dedi ki...

Teşekkür ederim ve hoş geldiniz. Evet oldukça enteresan şeyler çıkıyor arama sonuçlarından :) Değerli yorumunuz için teşekkürler.

ramazan dedi ki...

Aslında belki de daha komiklerini televizyonlarda hocalara soruyorlar emin olun.
Google da hızır mı acaba , gerçekten her derde deva olmaya başladı
Lokum yerine Mersinden cezerye olmaz mı.
sevgiler.

mit dedi ki...

Doğru diyorsunuz vallahi. Hem de neler soruyorlar neler :)

Olur tabi Ramazan bey, siz getirirsiniz de ben hayır dermiyim hiç? Oranın cezeryesi de meşhurdur hani.

Sevgi ve saygılar...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

:-O söyleyecek birşey bulamadım.

mit dedi ki...

Söz gümüş ise sükut altındır diyelim o zaman ;) Vakit ayırdığınız için teşekkürler.