21 Nisan 2010 Çarşamba

Geç kalmış mimlere cevaplar

Sihirli Sepet ve Devenin Bale Pabucu vakti zamanında mimlemişlerdi beni. Ben de yazacağım diye onlara söz vermiştim ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Kısmet bugüneymiş. Önce Sihirli Sepet; ilk o mimlediği için…

“2009 neden iyi geçti?” diye sormuş arkadaşım. Ben de onu başka bir soru ile yanıtlıyorum; “2009 iyi mi geçmiş?” Geçtiğimiz yıl benim için pek de parlak bir yıl olmadı maalesef. Sağlık sorunları, iş, maddi zorluklar derken bir de baktım 365 gün başladığı gibi bitivermiş. Güzel şeyler de olmadı değil tabi, şu anda okumakta olduğunuz blog sayfamı açmam, Kayıp Rıhtım ve Blog Dergisi’nde yazarlık yapmam ve çok kısa da olsa Pazarolla dergisinde köşe yazarlığı yapmam bu güzelliklerden sayılabilir. Bir de kız kardeşimi nişanladık, o da güzel bir hatıraydı.

DBP’nin mimi ise daha farklı bir şey… Arka arkaya sorular sıralıyoruz bu mimde. Ben kendi tarzıma göre biraz değiştirdim bunu elbette. İşte benim sorularım;

Yazı yazmak sizin için bir tutku mu?
Oyunlar, özellikle de bilgisayar oyunları bu yaşa gelmenize rağmen bıkmadığınız bir hobi mi?
Ranzada yatıyorsanız ille de üst katta mı yatmanız gerekir? Altta uyuyamayanlardan mısınız?
Gülmeden ve güldürmeden rahat edemez misiniz?
Uykunun tatlı kollarından ayrılmak sizin için zor mu?
Ne zaman dışarı çıksanız yağmur mu yağıyor?

Sinemaya her gittiğinizde ilk günkü gibi heyecanlı mı oluyorsunuz?
Aileniz sizin için her şeyden önemli mi?
Voltran’ı oluşturmaktan hâlâ bıkmayanlardan mısınız?
Arkadaşlarınız için her tür fedakârlığı yapmaya hazır olanlardan mısınız?
Şemsiyenizi her açışınızda “Işın Kılıcı” efekti yapar mısınız?
Çizgi-roman okumaktan bıkmayanlardan mısınız?
Israr etmeyi sevmez, ısrar edenleri ise meşe odunu ile kovalamayı arzular mısınız?

O zaman siz de bir yorgun savaşçısınız. İnanmıyorsanız soruların baş harflerine bir bakın.

15 comments:

Pabuc dedi ki...

Bana DBP diyen bi kişi kaldı tahmin et kim :)
Soruların pek bi hoş , bir kaçını ben de cevaplayabilir miyim ? izin verdiğin için teşekkürler güzel insan :)

-Ben yazı yazmayı seviyorum ama başka bir uğraş bulduğumda unutmayacağım garantisi veremiyorum :)

-Güldürmeyi bilmem de gülmeden duramam..Gülmüyorsam zaten ufaktan bi bunalım halindeyimdir :)

-Uykuyu hiç sevmem...Bünye izin verse sadece 5 saat uykuyla yaşasam..

-Yok yağmıyor ,o yağmur işini tüm ülke olarak Yorgun Savaşçı'ya verdik :)

-Sinemayı severin film izlerken koparım dünyadan :)

-Arkadaşlarım için elimden gelen her türlü iyiliği yaparım ama fedakarlık ..düşünmem lazım ;)

-Israrı sevmem ama birinin canı sıkkınsa ısrarın alasını yaparım :) Sitem edilmesinden nefret ederim bi de...

Herşey gönlünce ve hayırlısıyla olsun savaşçının yorgunu :)

mit dedi ki...

Kim acaba sana hala DBP diyen türünün son örneği şahsiyet? :) 1 senenin sonunda nihayet ortak olmayan bir özelliğimizi bulduk seninle. Uyku :) Senin de her şey gönlünce olsun arkadaşım.

Sihirlitorba dedi ki...

teşekkürler mit. inşaallah bu yıl herşey çok daha güzel olur...bu arada akrostişi acayip beğendim...soruları da...ben de uykudan zor kalkanlardanım :)

mit dedi ki...

Amin arkadaşım, hepimiz için inşallah. Akrotiş mi deniyor bu tarz yazılara? Ben de sayende bunu öğrendim :) Yorum için çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

vayy şairlik de var serde akrostiş falan :))

mit dedi ki...

Bir ara bayağı merak sarmıştım şiire :) Malum bir kişi vardı o zamanlar. O gitti şiir de bitti. Uğradığın için sağol ;)

Adsız dedi ki...

çoook güzel cevaplamışsın mimleri.ellerine sağlık:) sorular da çoook etkileyici.ben anket türü soruları çook severim ama iş soru bulmaya gelince kalıveririm öyle.bana sorsunlar cevaplayayım:)

ilk defa yorumda cevaplıyorum:)

y-Tutku olmaya doğru yaklaşıyor vallahi:) sen de şaşırmışsındır dimii yazı sayım artmaya doğru gidior::)

o-maalesef oyunlarla aram pek yok.küçükkende öyleydi.

r-evet nerden bildinn.illaki tepede olucamm:)

g-aynen gülmeyi çook seviyorum.güldürmede ani çıkışlarım olabiliyor:)))

u-hem de nasıl.bıraksanız 24 saat uyuyabilirim:)

n-olmuyor.ne zaman çıksam hava günlük seyrini sürdürüyor.sana da gıpta etmiyor değilim.yağmuru çook seviyorum.


S-ben her zaman heyecanlıyımmm:)

a-kesinlikle ailem ön planda gelir.onlarsız bir dünya düşünemem.

v-bıkamam:) ahh ahh çocukluğumuzun kahramanları onlar.

a-kesinnlikle evet.fedakarlığıma değecek arkadaşlarım var benim. Allah herkese böyle arkadaşlar nasip etsin.

ş- yapmazdım ama sen aklıma getirdin.ilk seferde deneyeyim:):)

ç-çizgi roman okudum desem yalan söylemiş olurum.annem de hep fotoroman okumuş gençliğinde.ben de çizgi romana bu yaştan sonra başlasam mıı:)

ı-aynen hehehehhee.

bu güzel sorular için teşekkürler yorgunsavaşçı:)

ben de akrostiş yaptım ehehehe.umarım hoşuna gitmiştir:)

mit dedi ki...

Hmmm... Testimize verdiğiniz yanıtların analizine göre sizde de biraz Yorgun Savaşçılık var. Ama biraz... Yarı yarıya hatta. O zaman siz "Yorgun" oluyorsunuz! Kızmayın efendim, testimizin sonucu böyle. O tavayı bırakır mısınız lütfen? Ah! Vurmasanıza yahu! Tamam tamam, anlaşıldı, siz besbelli ki "Savaşçı"sınız.

Yorgun Savaşçılar Psikoloji Merkezini tercih ettiğiniz için teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Ben teşekkür ederim efendimmm:) sayenizde analiz de oldum.bi güzel rahatladım.zaten biliyordum ben de yorgun savaşçı ruhu olduğunu.yupppii:)

Adsız dedi ki...

Uyurken tava elime geçti herhalde:) ben hep tavayla uyurum da ehueuee:)

mit dedi ki...

muhahaha :) Koptum bu yorumuna :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Varya sen bir ekolsün ne diyeyim...
Birgün ummadığın kadar güzel yerlere gelirsin inşallah.

mit dedi ki...

Amin, hepimiz inşallah. Teşekkür ederim, beni mahcup ediyorsunuz. Ben de aynı şeyi rahatlıkla sizin için söyleyebilirim. Tüm yazılarınızı severek okuyorum ve bunu laf olsun diye de söylemiyorum. Sevgiler...

bilge dedi ki...

uykuyu hiç sevmem sanki o anı hiç yaşamamış sayarım sorular güzeldi..açık ve net ..sevgiler..

mit dedi ki...

Uyku bazen çok tatlı bazen ise çok çekilmez olabiliyor, doğru. Özellikle de tek tatil gününüz olan pazarı öğlene kadar uyuyarak geçirirseniz çıldırmamak elde değil :) Yorum için teşekkürler sevgili Bilge.