12 Şubat 2010 Cuma

Blog tanıtımı: Yörünge

Bugün bir değişiklik yapıp sizlere çok sevdiğim bir arkadaşımın blog sayfasını tanıtacağım. Blog sayfamızın ismi Yörünge.

Yörünge müzik üzerine kurulmuş bir sayfa. Yeni çıkan yerli ve yabancı parçalardan tutunda bir zamanların unutulmaz şarkılarına ve sanatçılarına kadar pek çok bilgiye ulaşabiliyorsunuz. Ve arkadaşım diye söylemiyorum, blog sahibi de müzik konusunda çok derin bir bilgiye ve birikime sahip biri. Zaten birkaç yıl kadar ulusal radyolarımızdan birinde de müzik programları hazırlamış kendisi. Siteye giriş yaptığınızda üslubundan ve yazım tarzından bunu sizde hemen fark edeceksiniz.

Buna rağmen bu blogun izleyici sayısı sadece 1. Evet, maalesef öyle. O bir kişi de ben oluyorum zaten. Sizden ricam sayfaya bir göz atmanız. Müzik bloglarından hoşlanan biriyseniz muhtemelen takibe alırsınız zaten. Yok eğer değilseniz ve izlemek istemezseniz problem yok elbette. Bakmış olmanız bile yeterli... İlgi ve desteğiniz için teşekkürler.

Başarılar Yörünge...

yorunge-tr.blogspot.com/

6 comments:

Pabuc dedi ki...

yazıyı okumadan reklamını yaptığın için ekledim...blog kötü çıkarsa senden bilirim ;)

Şakaa....

mit dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bakıyorum hemen...

mit dedi ki...

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Ben de ekledim çok güzel bloğa benziyor.dediğin kadar varmış:)

mit dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşım, dilerim beğenirsin.